افرند
افرند

افرند

لولو

امروز کاری برام پیش اومد و مجبور شدم به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه کنم. وقتی وارد شدم دیدم بالای سر هر کسی تابلویی هست که نشان از حیطه وظایف اون فرد داره .روی عادت همیشگی سعی کردم با خواندن تیتر تابلو ها و بدون پرسیدن از کسی باجه مربوطه ام را پیدا کنم. سر بالا بودم و داشتم تابلو ها را می خوندم و به خود اشخاص توجهی نمی کردم. پست ، پست بانک، تلفن بین المللی ، تلفن همراه. وقتی تابلو و در نتیجه شخص مورد نظرم را پیدا کردم تو صف دو سه نفری که جلوی باجه اش بود منتظر شدم. وقتی سرم را از روی خوندن تابلو به سمت دیدن خودش شخص پایین آوردم برای چند دقیقه چیزی نفهمیدم. محو تماشای قیافه و چهره دختری شدم که پشت باجه نشسته بود. رنگ پوستش به خاطر نمی دونم چه چیزی به طور تابلویی تغییر کرده بود. یک لحظه فکر کردم شاید ماسک زده! ابروهایی داشت که من هیچوقت  نمی توانم اسمش را ابرو بگذارم. به شخصه و بنا بر عقیده خودم به شدت از دخترهایی که ابروی خودشان را تیغ می زنند و در جایی میان پیشانیشان و به طور مورب و کج ابرو نقاشی می کنند متنفرم. خط چشم های عجیب و غریبی که داشت مرا یاد هندسه دوران دبیرستان و خطوط موازی و متقاطع می انداخت. من هنوز داشتم چهره وحشتناکی را که در دوران طفولیت "لولو" برایم معنی داشت برانداز می کردم که نوبتم شد. از شدت ترس و واهمه و استرس سریع کارم را گفتم که با یک اشاره سر و ایضا ابرو مرا به سمت خانم باجه اولی هدایت کرد. خانم باجه اولی میان سال بود و بدون آرایش. همان جا خدا را شکر کردم ( اگر امکانش بود دو رکعت نماز شکر هم به جا می آوردم!)که برای کارم که نیم ساعتی طول کشید به این باجه ارجاع داده شدم. و باز هم از تابلو های بالای سرشان ممنونم که درست نبود و من تونستم نفسی به راحتی بکشم!

عقیده شخصی من این است که هر چیز حد و مرزی داره. نه افراطش خوبه نه تفریطش.آرایش کردن هم جزء همین مقوله است. خانم ها که جای خود دارند . مانده ام که پسرها به چه عذر و بهانه ای در ابرو های خود دست می برند؟!

نظرات 28 + ارسال نظر
arefeh سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 00:49

He he he
Mibinam ke avalim ma

به افتخارش

arefeh سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 00:58

Vay khoda toam ba in postat
To khejalat nemikeshi enghad be dokhtare mardom negah mikoni
Hala dur az shukhi harcheghadam zesht basham ghiafeye tabie khodamo dus daram tahe arayesham ye khate cheshe ba ye roj
Ah pesara ke nemidunam vaghan fek mikonan ghashang mishan masalan

به من چه؟ قیافه خودش تابلو بود.
همین هم خوبه
درمورد پسرها هم چی بگم؟!

علیرضا سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:21 http://www.ghasedak68.blogfa.com

سلام.دقیقا منم از دخترای اینجوری خیلی بدم میاد.به نظر من هر کسی یه خوشگلی و شیرینی خاصی داره.و میتونه با شیک بودن و مختصر اصلاح و آرایشی این شیرینی رو ملموس تر و بیشتر کنه.هر چیزی طبیعیش قشنگتره.ابرو هم همونی که هست قشنگتره تا اونی که میکشند.پسرا رو هم نگو که واقعا وقتی میبینمشون همیشه میگم من پسرم یا اینا.
در اون مورد هم مرسی رفیق.نگران نباش.بازم واسه تموم بودنات مرسی.
بارونو داری؟تو راه دانشگام.چه حالی داره میده.:)


اوهوم
بارون امروز صبح عالی بود. کلی روحیه گرفتم
مخلصیم دادا

شبنم سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:32

آیا این مراجعه به خدمات ارتباطی به اون تغییرات بوجود آمده مرتبط میشود .؟؟؟!!!!!!

خب فکر کردی ما ول کن اون قضیه میشیم با یه"لولو"گفتن؟؟

آیکون های اینجا حس آدم را نشان نمیدهد ..به شیوه خودمان عمل کنیم بهتر است ....
.ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها هاهاهاهاهاها

یه دیووووونه یه سنگ انداخته تو چاه که صد تا عاقل هم نمی تونند درش بیارن!!!

دلتنگ سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:30

بعله بعله به افتخار من همه .دست ها شله. بزن بی امان
الان دیونه منظور من بود؟ نه منظور من بودم.نه جرئت داری بگو دیگه؟اصلا منظور از اون جمله ات چی بود؟روشن کن ببینم
شبنم جون گناه داره.الان بچه با خودش خیال کرده خیلی زرنگه خواسته ما رو بپیچونه بگذار تو ذوقش نخوره
منم بارون میخواهم خوش به حالتون پس این روز هازاینده رود هم حسابی پر ابه
راستی یادم نمی اید کجا خواندم ولی مهم اینه که تو یه جایی خواندم که هر انسان یه پیامبر .حالا ما می خواهیم چه نتیجه ای بگیریم. پیامبر هم معلمه. امروزم روز معلم. پس روز همه تون مبارک

نه منظورم تو نبودی. منظورم یکی دیگه بود که خودش گرفت قضیه رو
آره دیگه نگذارید تو ذوقم بخوره
عالیه هوا و زاینده رود.....عالی
ایول نتیجه گیری

دلتنگ سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:33

نه جون من مقدمه و نتیجه گیری رو داشتین
خودم با خودم حال کردم

فکر کنم خود شیفتگی گرفتم.
ما بریم زنگ ناهار خورد بریم ناهار بخوریم.بفرمایین ناهار

بفرمایید ناهار تا ما هم ببینیم با خود شبفتگی شما چکار کنیم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:51

بله شبنم خانوم این مراجعه تا حدودی به موضوع مربوطه . ما که ..... نیستیم
بعد هم درباره پستت طرفو بردن اردبیل (ببخشید من بخاطر قرصایی که میخورم یکم بی ادب شدم).

شما که احیانا با هیچکاره نسبتی ندارید ؟!

رخساره سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 14:15

این موضوع بیشتر سلیقه ایه خوب خیلی دوست دارن جلب توجه کنن...شما توجه نکن
من بیشتر با آقایونی که گشواره میندازن تو گوششون و آرایش میکنن مشکل دارم تا اینجور دخترا که کمبود دارن و فکر میکنن خیلی زشتن اگه آرایش آنچنانی نکنن...

هی وای من....رخی؟!؟!؟!؟
باز هم میگم که سلیقه ایه

عارفه سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:20

امیر حسین خیال نکن همین جوری مفتکی ازت طرفداری کردم گفتم گناه داری.تو ذوقت نخوره ها
بعدا حساب می کنیم.
مثلا یه ناهار شامی چیزی!نترس من رژیمم خیلی نمی خورم
منظور جناب هیچ کاره بودن؟اگه منظور ایشونن که از بعضی ها خیلی عاقل تر اند.
من خود شیفته ام؟ پرو به جای این که بگه نه اینایی که گفتی واقعیت می گه ما با این خود شیفتگی شما چی کار کنیم
اصلا کاری نکن دیگه ازت حمایت نکنم ها ! می خواهی منم پشت شبنم و بگیرم؟
شــــــــــــــــــــــــــبنم جووووووون !

بیخود فکر بیجا نکن. شبنم جووووون تو تیم منه

شبنم سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:40

اوه ...مای گاد ...
جناب هیچکاره ؟
لطفا مارو بیخبر نذارین ...


الانم اصلا حسم نمیاد برای پستت نظر بدم ...نمیخوام از اصل موضوع دور بشم ...

مگه اصل موضوع چیه؟!!
آره هیچکاره. من را هم بی خبر نگذار

علیرضا سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 18:40 http://www.ghasedak68.blogfa.com

رخساره جان اینکه عضو یه گروه خاص یا یه فرقه باشی و اونجوری با تیپ مخصوص اون گروه بگردی مشکل نیست.اینکه واسه جلب توجه یه کاری کنی و یه جوری بگردی تو جامعه مشکله.چه دختر چه پسر...منکر سلیقه و آزادی عمل افراد نیستیم ولی هر چیزی یه حد داره که اگه از اون حد بگذره دیگه قابل قبول نیس.

عارفه سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:18

ای ای ای خوشم می اید قسمتی که گفتم مهمون کن منو رو نمی بینه ها. همین یه تیکه رو می بینه
اره امیر؟ خودت خواستی ها . خواهیم دید شبنم جون یه تیم جداست منم بهش پیوستم
موافقم نباید از اصل داستان دور شد شبنم. ما همچنان منتظر توضیحات در مورد پست قبلی هستیم

انتظار داری یه اصفهانی اون قسمت را هم ببینه؟!
خواهیم دید

عارفه سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:20

آقا یه چیزی این جناب هیچ کاره چه جوری بدون اسم نظر می گذاره .چرا پس ما نمی تونیم؟

اینجا میشه بی نام کامنت گذاشت!

خبرنگار کوچولو سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 22:20 http://www.khabarnegarkocholo.blogfa.com

روزگار دیگه...
گاهی اوقات انگار اونجوری بودن بهتره برای پیدا کردن کار...

آخه چه کاری؟!

غزل چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 http://ghazal777777.blogfa.com

شاید باور نکنید اما من یه بار داشتم توی پیاده رو میرفتم تا پیچیدم توی یک کوچه یکی ازهمین مدل خانومها به اضافه یک مقدار مخلفات بیشتر جلوم ظاهر شد ناخوداگاه یه جیغ زدم انقدر وحشتناک بود .اصلا بعضیها با ارایش خودشونو زشت تر میکنن

اما من زبونم بند اومده بود. گفتم که تجسم کلمه لولو....

آذرنوش چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:24 http://azar-noosh.blogsky.com

لایک شدید به پستت...
من به عنوان یه دختر حالم بد میشه از این تیپ آرایشا

پسرها هم که دیگه چیزی نگم بهتره

والا...

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:24

سلام بر عارفه خانم گل
منم خودم موندم چه جوری بی نام نظر گذاشتم
فرقی هم نمیکنه چه هیچکاره چه بی نام
اتفاقا من از این دخترایی که ارایش غلیظ میکنند خوشم میاد تکلیف ما مردا را معلوم میکنند راحت
بعد حالا که یار کشی شد و تیم مشخص میکنید علیرضا و من و عارفه و و بقیه هم توی یه تیم اون دوتا که مشکوکند هم توی یه تیم

ایشالا خدا به همه آدم های بی نام یه نام درست و حسابی بده
خب. دیگه از چه چیز هایی خوشت میاد؟!!!
نتیجه بازی چند چنده؟!

شبنم چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:13

اینجا یار کشیه ؟؟؟!!!!!

فعلا بر سر یک بازیکن دعواست!

دلتنگ چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 13:56

خوشم می اید خودت اعتراف می کنی.حالا ببین من اخر یه کاری می کنم همه ی مارو تو به بار مهمون کنی.چه معنی داره مرد باید دست ودل باز باشه. والا
دوست بی نام عزیز چه هیچ کاره چه یه کس دیگه پشتتون هستم. شـــــــــــــــــــدید.دیگه کی به جز امیر حسین مشکوکه؟
شبنم جون تو که یار خودمونی فدات شوم.
امیر حسین داشتی؟ حالا خواهیم دید اخ اخ اخ اخ چه قدر بد ضایع شدی امیر حسین ها

چــــــــی میگی تو؟!؟!؟!
خودت سوال میکین بعد خودت جواب میدی و بعد هم نتیجه گیزی می کنی!!!
دوستان مارادونا را ول کنید. یکی بیاد غضنفر را بچسبه!

علیرضا چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 14:35 http://www.ghasedak68.blogfa.com

آقا من نخودی ام....نمیشه؟؟؟

ای( به فتح الف)
به تو هم میگن رفیق؟!

نیلوفر چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 14:50

عارفه چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 16:26 http://ashianeyedardhayam.blogfa.com/

علی رضا جون نترس این (امیر حسین)نمی خورتت. من هواتو دارم. نخودی نداریم دیگه درست بگو کدوم وری؟
اولا منظورتو از این که در جواب من گفتی دوستان مارادونا رو ول کنید غضنفر رو بچسبین رو نفهمیدم؟
دوما باز تو مریض شدی حرف های منو نمی فهمی؟ من حرف هام کاملا واضح بود !چی می گی تو نداشت!
سوما شما سعی کن برای خودت بازیکن دست و پا کنی.
پنجما جناب بی نام خان حالا ما شما رو چی خوب باید صدا کنیم؟

اون یک ضرب المثله....برو از دیگران بپرس برات معنی کنند همین هیچکاره که باهاش هم تیمی هستین معنیش را بلده

علیرضا چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 16:31 http://www.ghasedak68.blogfa.com

اینجا مسابقه کله زنیه؟؟؟؟؟جمع کنین بساطتونو...هی رقص گردن میرن
نه خوب مسلما منتظر بودم ببینم توی رفیق انقدر حواست هست که تو یار کشی عر بزنی اون وسط که علیرضا تو گروه منه یا نه....دیدم حواست نیست گفتم یادت بیارم..من تو گروه امیرحسین و شبنمم...

ای جااااااان به تو رفیق

عارفه چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 16:40 http://ashianeyedardhayam.blogfa.com/

اوووو چی چی شبنم کی گفته تو گروه شماست؟
اصلا خوشم می ایداول شبنم ماجرا رو شروع کرد ما دنباله روش شدیم ها!

عارفه چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 16:43 http://ashianeyedardhayam.blogfa.com/

هر کی رو باخودتون می برین تو گروهتون
نه!
شبنمو با خودتون نبرین
علی رضا این رقص کله رو خوب اومدی ها کلی خندیدم.این کله باید فیلتر شه بد آموزی داره

عارفه چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:11 http://ashianeyedardhayam.blogfa.com/

واقعا این فرد بی نام جناب هیچ کاره هستند؟
باز شما حرف کم اوردی کله می زنی؟
حالا نگاه کن ها یه چیز خواست به ما بگه. اصلا از همون هم تیمی عزیزمون می پرسم. منت تو رو نمی کشم والا
خوب دیگه ما بریم بخوابیم عصر همه دوستان بخیر و خوشی.
جناب هیچ کاره معنی اینو می گین من تو خماریش نمونم؟ منت بعضی ها رو هم نمی کشیم

آخه الان وفت خوابه؟!
جناب هیچکاره؟! مثل اینکه کارتون دارند

نیلو چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:32 http://for-me2025.blogfa.com

لایـــــــــــــــــــــــــــــــــــک .. فک کن همچین قیافه هایی رو باید تو محیط دانشگاه تحمل کنیم .. فک کن که چه جوری روشون میشه واقعا ؟!! راجع به پسرا هم که حرفی نزنیم بهتره ..

تصور می کنم اگه حتی تصور کردنش سخته

جزیره شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:12

سرتو بنداز پایین. دختر مردمو قورت دادییکی باید اونجا میزد پشتت تا از لا گلوت بیاد بیرون. چه معنی داره پسر اینقدر سرش بالا باشه که این همه جزئیاتو ببینه اصن؟ بایدبیام طرح تعلیمی برات بزارم انگار

بعدشم ابروهای پسرا بخوره تو سرشون،ذلیل مرده ها رژگونه هم میزنن. رژلب هم میزنن. یارو اومده مغازه میگه رژگونه فلان رنگ میخام. بعد مشورت هم میگیره از فروشنده. فروشنده میگه رنگ پوستش چیه؟بعد میگه پوست خودم دیگه. واسه خودم میخام
حالا این اقا(انگشت اشاره به سمت امیرحسین)گیر میده به پنکک دختر مردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد